onsdag, augusti 19, 2009

Trötter

Jag blir trött, när jag inte är van att höra klockan ringa runt 7 på morgonen. (Även fast det är håkan som står för signalen är det inte det roligaste att höra när man bara vill sova.) När jag är trött, blir jag lätt bara sittande här, framför min fula dator hela dagen. Ibland önskar jag bara att min dator kunde försvinna, PANG BOOM! Men jag skulle nog inte klara mig i mer än en dag. Haha.

När vi ändå håller på med useless knowing kan jag berätta en annan sak. En kompis blogg hade länkat till en sida som heter Bloggtrafik. Om man blir medlem där kan man få massa poäng och vid en viss poäng blir man garanterad besökare. Jag har ingen aning om det fungerar. Jag förstår inte riktigt hur det går till. Men det är värt ett försök! För att bli medlem, klicka här.

1 kommentar:

linda sa...

kul att jag gav dig poäng nurå ;)