torsdag, augusti 20, 2009

Cheerleading

Att träna konstant i tre timmar tar på krafterna.
Som alltid efter min träningar darrar min kropp
av utmattning i säkert en timme efter träningens slut.
Att träna på ett program, om och om igen,
när svetten rinner. Är så jävla skönt. Att kämpa, liksom.
Okej, såhär ser det ut:

Fredag 21/8 kl. 18.30
Stora scenen, Folkets Park, Borlänge

Lördag 22/8 kl. 16.00
Sveaparken, Hedemora

Söndag 23/8 kl. 13.00
Barnensdag, Liljekvista Parken, Borlänge

Be there!

Tre uppvisningar på en helg.
Och sedan träning efter det på söndag.
Förstå vilken träningsvärk jag kommer ha på måndag.
Jag kommer inte kunna gå.

DESSUTOM, ska jag vara med i radio imorgon.
Kl. 17.00 i P3. Lyssna inte är ni snälla.

Och sen tycker jag att ni ska önska mig lycka till.
Trots att jag kan programmet och känner mig säker
är jag redigt nervös. Jag kommer skaka imorgon. Hela dagen.

5 kommentarer:

sofie sa...

Fin blogg du har =)

Kolla gärna in min också där jag skriver om min lillebror som tog livet av sig, men också mycket annat..

just nu har jag länkar till hur du kan tjäna ganska mycket pengar på din blogg osv..

http://sofienilsson.devote.se

lina, sa...

söt!
jag kommer och kikar på dig, antingen imorgon eller söndag! :*

linda sa...

tänkte precis fråga vilken tid det var imorgon men ah :) i'll be there! varför har du inte sagt att du ska vara med på radio? och varför? ;o

Tove sa...

Varför ska du vara med i radio? :D

elina sa...

sv: åh, tack så mycket :) din med!