måndag, augusti 10, 2009

Putte i Parken och GBG

Nu kommer det bilder och sånt ifrån min semester.
Festivalen Putte i Parken och Göteborg.


Bild 1: Vi gjorde fina pins inför Lasse!
Bild 2: I väntan på Lasse :*
Bild 3: Fjortisposarna i tältet i GBG
Bild 4: Vi såg Lotta på Liseberg


Bild 1: Bästa vän <3
Bild 2: Bästa Lasse <3
Bild 3: Bästa Simon <3


Suddiga bilder är också charmigt


Lasse ser drogad ut. Men jag är glad


Just för att jag älskar Simons leende på den bilden


Eh, Simon är ju fin i alla fall :)


Jag vann choklad på Liseberg.

Resan var riktigt bra. Det var skönt att komma bort.
Men det var också skönt att komma hem. Att köra igång
med cheer-träningen och sådär. Vi har snart uppvisning i borlänge.
Jag är lite nervös eftersom att jag inte kan programmet än. Haha.

4 kommentarer:

linda sa...

det var den bästa resan va. fler resor ska du och jag göra! <3

caroline sa...

ååh, fina bilder :-)
jag ville vara med :(
<3

Hanna sa...

åh, vad avundsjuk jag blir nu. jag vill oxå träffa Simon.
men han kommer aldrig i närheten av var jag är. synd.

Emma sa...

Åh fina bilder.
Lasse såg rätt drogad ut på min såndär bilde med ahah. stod du längst fram på simon förresten?