torsdag, augusti 13, 2009

AquaNova.

Den "hemliga" resan jag skulle på gick mot borlänge och aquanova. Bara hälften dök upp, jag, tove (som hade skickat breven), frida och nathalie. Vi tog tåget och gick mot äventyrsbadet. Vi var där 40 minuter innan öppningstiden så vi satte oss där för att vänta.

Jag hade sjukt roligt. Det var längesen jag skrattade så mycket. Jag blev som ett litet barn igen. Ett barn som hoppade, skuttade, plaskade, skvätte vatten, skrattade och var glad åt allt. Jag hade inga bekymmer. Jag måste få vara barn oftare. Ett barn utan bekymmer.

Tack för en otroligt fin och trevlig dag. En dag med lek och bus, god kebab, knäppa historier i bastun och mycket skratt. Ni är guld värda. <3

Om två och en halv timme har jag träning. Hjärtahjärtahjärta.

2 kommentarer:

frida sa...

tack själv! (y) <3

Anonym sa...

hm