måndag, augusti 17, 2009

Jag tycker bäst om att skriva på svenska

Jag tänkte. Att ni skulle få ett smakprov.
På mina favoritdelar i olika texter.
Någon dag. Ska jag lära mig spela gitarr.

jag borde verkligen göra något

flytta långt långt bort
och kanske tilloch med byta efternamn
för att du inte ska hitta mig igen
jag är så svag

du tyckte lite om mig
jag sa, jag tycker du är bra
men i hemlighet
var du den jag höll kär
den jag älskade
innerligt och djupt

Alla är värd en andra chans
Även du
fast du har ställt till med
mycket mer

Det här är din sista andra chans

du förgyller min dag,
du är solen i mitt liv, mitt jag
du får timmarna att gå
och mitt hjärta att slå
den finaste jag har,
du är allt jag har kvar

Jag ser henne på håll ibland
och även ärren under tröjan
det kan du inte dölja
iallfall inte för mig

1 kommentar:

linda sa...

du är min största idol <3