söndag, augusti 23, 2009

Ladda om

Efter att ha kommit hem ifrån borlänge,
ätit en kebabrulle med söt-malin och söt-elin från laget,
sitter jag här och laddar om inför träningen.
Äter godis gör jag också. (Det är ju trots allt helg.)

Paraden gick bra.
Men jävligt ont i armarna fick vi allihopa,
efter samma armrörelser i ungefär en halvtimme.
Uppvisningen gick riktigt bra.
Det var mycket folk, vilket var bra.
Jag var knappt nervös.
Sedan hade vi förjävligt kul.
"We are proud of you" +
Tokig dans +
Karusell +
Cheersmile +
Griståget +
Skratt =
hjärta!

Jag älskar verkligen laget.
Vi har alltid roligt.
Och jag älskar våra träningar.


Erica & jag


Erica, jag, tanja. Älska tanjas smile!


Bygg,


Mera bygg,


Dans,


Cheer,


Glada cheerleaders,


Malin, jag, emila, daniella, elin, jonas.

<3

1 kommentar:

linda sa...

såg du att jag lämnade godis till dig va? :D gullig jag är :)