söndag, augusti 16, 2009

Jag har lurat mig själv, för många gånger nu

Jag hatar SJ. Jag ska aldrig mer åka tåg. Fan. 110 spänn från borlänge till hedemora. Jävla äckel. Jag lovar, det var sista sista gången jag åker tåg. I tid kan de ju inte vara heller. Inte någonstans. Fyfan.

Igår kväll då.
Mitt halsband gick sönder. Fuck.
Mina leggins gick sönder. Blä.
Jag fick 1000 myggbett på benen. Ofint.
Och jag har ingen aning om vem som gick när eller någonting. Alla var överallt ungefär. Men jag hade nog jävligt kul. Ett tag. Och jag är glad att min fridapuff följde med.
Men en sak.
Det var fint att somna bredvid dig. Som jag har saknat. Saknat och längtat. Jag släpper dig inte nu. hjärta.


En puss på linda. Och en puss på frida.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hm <3

linda sa...

och massa pussar på dig.
mitt halsband gick också sönder.
och du ska ringa sj och kräva pengar tillbaka! sådetså.
sötnosen <3

Anonym sa...

Hoppas du blir lycklig nu iaf! <3