måndag, augusti 10, 2009

Det är nog omöjligt

Jag lovade mig själv.
"Inget jävla deppigt skitblogginlägg"
Men vad fan. Vad ska jag skriva?
Det finns ingenting att veta.

Jag skiter i det här nu.
Jag skiter i allt nu.
Om ni undrar.
Så sitter jag här.
I fula äckelhedemora.
Helt för mig själv.
Och äter tills jag spyr.

"Men du kan ju göra något åt det"
Var det någon som sa.
Vad finns det att göra?
I den här staden finns ingenting för mig.
Jag kan inte flytta, för jag har inga pengar.
Jag kan inte skaffa mig ett jobb
för det finns ingen som vill anställa mig.
Visst är livet underbart?

Hej då och godnatt.

1 kommentar:

linda sa...

nu låter nästan värre än mig...
och du kunde ju kommit hit, jag sa ju rätt tidigt att du fick komma. och du vet att du alltid kan komma hit <3 inte för att det är så mycket bättre här. men jag finns ju <3