fredag, augusti 21, 2009

Sådär.
Nu är den första uppvisningen avklarad.
Det kom inte alls mycket folk.
Vilket var hur bra som helst. (Eller inte alls.)
När vi skulle börja programmet på gräset
började det regna.
Vilket också var hur bra som helst. (Eller inte alls, alls.)

Det blev stressigt.
Först radio (P4, jag sa visst p3 i förra inlägget)
i falun klockan 17.00 till 17.30.
Sedan brumma till borlänge på 20 minuter.
Byta om, värma upp, fixa hår/smink, gå igenom program.
Jag skakade av nervositet.
Men det var inte alls jobbigt.
Eftersom att det inte var någon där. Typ.
Linda och ida kom i alla fall. PUSS!
Eftersom att det inte kom några människor,
gav vi inte heller allt vi hade.
Många missar. Speciellt jag, på siste dansen.
Usch.

Men. Om ni vill höra radio inspelningen.
Kan ni göra det HÄR.
Jag pratar lite. Förfärligt fult.

2 kommentarer:

linda sa...

det var det jag tänkte. att det inte borde vara p3, för ja, på p3 brukar man ju inte spela in i falun så värst mycket vad jag vet. därför frågade jag dig en extra gång för jag tänkte att det borde vara p4. hah :)
PUSS! <3 du var duktig!

Ann Onym sa...

"Med i radio" Du sa ju typ en mening :D Men det lyckades du bra med, du har nog en framtid inom det!