söndag, augusti 23, 2009

Ont

"Först får ni vara med nybörjarna lite, inget jobbigt.
Sedan ska vi bara leka hade jag tänkt."
No shit.
Jag säger bara en sak.
Efter uppvärmning och 20 minuter gymnastik var jag slut.
Slut överallt.
På en tre-timmars träning.
Men det är ju jäkligt kul.
Vi övade lite armrörelser (vilket kommer kännas imorgon)
och sedan lite hopp.
När vi sedan skulle bygga var alla helt slut.
Men vi körde så klart på ändå.
Vad skulle vi annars göra?
Imorgon kommer jag inte kunna gå.
Eller ens komma upp ur sängen.
Tur att jag bara har psykologi imorgon.
Klockan 14.00.
Har förresten sett schemat.
Jag har valt kinesiska som språk i år.
Det är steg ett.
På schemat har jag en lektion som heter steg ett.
Logiskt sett måste det vara den, eller hur?
(Eftersom att det inte finns något annat det skulle kunna vara)
The thing is, den lektionen ligger på fredagar. Klockan 8.
Jag hoppas att det är ett skämt.

Inga kommentarer: