söndag, augusti 09, 2009

Jag hjärta Västerås

Som sagt så var jag i Västerås igår. Det blev lite kort varsel då jag bestämde att jag skulle åka ungefär en timme innan frida och hennes pappa svängde förbi mitt hus. Fridas kusin, Emil, hade inflyttningsfest. Det var lite folk där. Väldigt trevliga, trots att jag inte minns namnet på hälften av dem. Musiken som spelades var usel. När inte jag valde såklart. Fast det blev många suckar när det blev Lasse eller Kent. Men kom igen. Slagsmålsklubben, hardstyle och emomusik. Vad är det för skitmusik? Eller okej. Emo funkar, men inte på party. Runt tolv gick vi ut en sväng. Människor var hungriga och köpte cheeseburgare på Donken. Och strax efter det kom våran skjuts så vi så hejdå till fest och hej till sova i bilen. När jag kom hem var jag inte alls lika trött och kunde inte sova på flera timmar. Så tokigt. Västerås är i alla fall en mycket mysig stad som jag tycker väldigt mycket om. Och sen är det Fridas tur att ha inflyttningsfest, eller hur? :)
Kika förresten in hennes blogg här.

En söt Frida i Emils lägenhet.

Västerås by night.
Det blir nog inget fjärde inlägg idag.
Eller, det blir för många med fyra.
Men jag kommer nog inte kunna hålla mig. Haha.

2 kommentarer:

caroline sa...

åh, frida är fin =)
din blogg blev suuuper (y)

frida sa...

åh vad roligt det var att du följde med! :D Japp, du får hjälpa mig att styra inflyttningsfest ;)
Fin din blogg vart också !! :D