onsdag, augusti 19, 2009

Mina favoriter i köket.

Okej, tredje inlägget idag.
Jag har gått ifrån "ladda upp varannan vecka" till
"flera gånger om dagen."

När jag är hemma, och inte gör någonting.
Har jag en vana att alltid bli hungrig.
Alltså, hela tiden.
Så alldeles nyss gick jag till köket för att fixa mat.
Det finns några saker jag inte klarar mig utan.

  • Smörgåsgrillen. Att göra mackor i den är bland det bästa som finns. Därför hamnar den såklart först på listan. Haha. (Om du vill veta, det är faktiskt det jag äter just nu!)
  • Micron. Jag har använt det 5 gånger idag. Värma tacos, göra thevatten, tina kyckling till salladen imorgon, tina rostbröd och mer thevatten. Det är nog en av de bästa uppfinningarna.
  • Brödrosten. Sjukt gott att äta på morgonen. Fast bara på helgerna.
Nu ska jag snart gå och sova, jag är galet trött. Godnatt!

3 kommentarer:

linda sa...

ingen klarar sig utan micro! vi har en extra micro här hemma, försöker övertala mamma och pappa att jag ska ha den här nere hos mig. och sen koppla in frysen och kylen här nere igen och så vips! så kan jag äta billys panpizza mitt i natten! tjockt <3 mat <3

emma sa...

då mpste jag nästan lägga upp en bild på mig! Hoppas det är okej att jag läser din blogg, den är fin (:

Anonym sa...

Du glömde stekpannan. Vart ska man annars göra den berömda kycklingen?